Egy felépülés története...

Az erő nyomában

Az erő nyomában

Ki vagyok én?

És mit keresek itt?

2022. január 12. - FarkasBalint

- Mégis ki a franc vagyok én és miért kezdek itt összehordani mindenféle marhaságot? – merülhet fel benned a kérdés, miután óvatlanul (de nagyon helyesen) idekattintottál.

 Nos, az első kérdésre egyszerű a válasz: egy harmincas, kissé inkompetens fickó vagyok, aki edzeni kezdett… sokadjára… de életében először komolyan. Mégpedig olyannyira komolyan, hogy hamarosan már a mindennapi kenyeret is a teremből fogom hazahozni.

 A második kérdésre pontos válasszal magam sem tudok előállni. Unatkozom… márpedig a tétlen elme az ördög műhelye, erről már volt alkalmam megbizonyosodni. Rám férne már egy nagyobb volumenű mentál-nagytakarítás, így születik most meg ez a szöveg. Fontos tudnod, hogy ez nem egy tudományos értekezés, annál sokkal személyesebb… inkább afféle anekdota-terápia. Nem fogod megtudni, hogyan legyél karcsú x idő alatt, és hogyan pakolj fel y tömegű izmot… illetve de, csak kicsit másképp, mint gondolnád.

 Amiről viszont minden bizonnyal sokat meg fogsz tudni: hogyan NE légy barom. Én az voltam, becsülettel meg is fizettem az ostobaság után kiszabott adókat…

 Ez a sorozat egy - az egó és az ösztönvilág örvényléséből való - szabadulási kísérletről szól. Önnön felszínességemről, kicsinyességemről, kárhozatomról és a feloldozásért való elkeseredett, véget nem érő küzdelmemről, melyhez remélem, Te is kedvet kapsz.

Meg rengeteg edzésről és kajáról. Meg arról, hogyan köszönhetem a sportnak azt a nagyon kevés mindenemet, amim van…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://azeronyomaban.blog.hu/api/trackback/id/tr9916811172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása